Knihy jsou můj život.

Knihy jsou můj život.

úterý 9. února 2021

Shrnutí roku 2020

Během roku 2020 jsem si nedávala příliš velké naděje, že bych přečetla hodně knížek, protože mě čekaly státnice a psaní bakalářky. Přestože jsme většinu roku 2020 byly zavření doma kvůli Covidu, tak jsem četla poměrně málo, povinnosti do školy byly přednější. Ovšem v létě se mi naskytla možnost brigády u nás ve škole, kdy jsem seděla na vrátnici a měla hlídat studenty, kteří šli do školy. Tudíž jsem měla nenáročnou práci, při které jsem si mohla dělat, co jsem chtěla. Tak jsem samozřejmě své volné chvíle využila ke čtení. Tudíž můj nejplodnější čtecí měsíc byl červenec, kdy jsem přečetla 13 knížek a další byl srpen, kdy jsem přečtla 11 knížek. Hodně mě to potěšilo, protože moje nepřečtené knížky v knihovně se značně snížily. Poté už nastaly povinnosti do školy, psaní bakalářky, vypracovávání státnicových otázek a učení se. Byly i měsíce, kdy jsem nepřečetla ani jednu knihu, to byly měsíce říjen a prosinec. Dohromady jsem tedy přečetla 56 knih, které čítaly dohromady 17.138 stránek

Během roku 2020 jsem se samozřejmě nedržela při zemi a knihy jsem si pořád kupovala, ale to číslo mých nových knih mě hodně překvapilo, bylo totiž nižší, než jsem si myslela a bylo i dokonce nejnižší od roku 2017, kdy jsem si začala vést svou knižní agendu. Za loňský rok jsem tedy shromáždila dohromady 28 knížek a z toho jsem si jich sama koupila 13, zbytek jsem dostala od rodiny k narozeninám nebo Vánocům. Jsem ráda, že počet mých přečtených knížek je větší než počet pořízených. Mých 13 koupených knížek mě dohromady vyšlo na 2.665 korun. Využívala jsem hodně akcí v Luxoru, když měli akci 1+3, proto to číslo není tak vysoké, což je za mě hodně, hodně dobré. Jsem ráda, že mám kolem sebe lidi, kteří mě knihami neustále zásobují a já mám tak pořád co číst. 

Mým cílem do dalšího roku je si pořizovat méně knížek a více jich číst, protože přeci jen místa pořád ubývá a pořád jich mám doma hodně moc nepřečtených. 

Žádné komentáře:

Okomentovat