Knihy jsou můj život.

Knihy jsou můj život.

úterý 9. února 2021

Knižíšek 2020

Když přišel dotaz od rodiny, co bych si přála k Vánocům za knížky, musela jsem chvíli přemýšlet. Obvykle jsem věděla hned, měla jsem roky, kdy jsem musela seznamy hodně redukovat, aby jich nebylo 30, ale letos jsem měla v merku jen pár titulů, ale jinak jsem musela hledat. Většinově se jednalo o knihy ze sérií, nebo knihy od autorů, které už doma mám a jejich knihy se mi líbí. Dohromady jsem pod stromeček dostala 11 knížek, kdy se na seznamu podíleli mamka s taťkou a můj bývalý přítel. Tak se pojďme podívat na to, co jsem od nich pod stromeček dostala. 



Na všechny tyhle krásky se strašně moc těším, mojí největší favoritkou je knížka od Angely Marsonsové: Mrtvé vzpomínky, protože tuhle sérii mám strašně moc ráda a všechny knihy od autorky vždycky přečtu jedním dechem. 






Žádné komentáře:

Okomentovat