Knihy jsou můj život.

Knihy jsou můj život.

pátek 29. listopadu 2019

Přečteno: září 2019

Darcy Coates – Duch domu Ashburnů. Duchařina jak se patří. Knížka byla strašidelná, napínavá, nemohla jsem se od ni odtrhnout. Mám ráda strašidelné a napínavé knížky, ale při čtení téhle knížky mi lezl mráz po zádech, i když jsem ji četla ve dne. Příběh byl dobře propracovaný, nebyl nudný, knížka se mi hodně líbila a doporučila bych ji všem, kteří mají rádi napětí a strašidelné příběhy. 
Adrienne je dívka, která nemá téměř žádné peníze, je to spisovatelka na volné noze, která má jen jeden kufr a svého kocoura. Stane se to, že zdědí dům po záhadné Edith. Zpočátku má radost, protože nemá peníze na nájem a je ráda, že bude mít střechu nad hlavou. Ovšem její radost nevydrží dlouho. Její dům stojí na samotě, na kopci. Je velký a strašidelný. Ve městě se vypráví, že v domě straší. Tomu Adrienne samozřejmě nevěří, protože strašidla přeci neexistují. Co ale znamenají podivné nápisy na zdech domu? Proč, když se jimi nedrží se začnou v domě dít podivné věci? 


Debbie Tung – Ze života knihomolky.
Na tuhle knížku jsem narazila ve své bývalé práci, je to komiks, takže jej máte přečtený za chvilku. Taková jednohubka, ale milá jednohubka, ve které se najde snad každá slečna, která miluje knihy a je tak trochu introvertní. Já jsem se našla ve spoustě věcí, které autorka napsala, komiks se mi líbil, bylo to oddechové čtení, u kterého jsem se zasmála. Příběh je nejen dobře a vtipně napsaný, ale i krásně nakreslený. 


J. D, Barker – Pátá oběť
. Pokračování knížky Čtvrtá opice, která se mi hodně líbila. Pátá oběť už z mého pohledu tak dobrá nebyla. U knížky jsem se dost nudila, myslím si, že kdyby byla o něco kratší, nijak zvlášť by to nevadilo. Těšila jsem se na ni, ale přišlo zklamání. Sam Porter pořád usilovně pátrá po Opičím vrahovi, který mu utekl. Případ mu nedá spát. I když byl měl řešit jiný případ a to najít vraha dívky, která byla nalezena zamrzlá pod hladinou laguny, myšlenky na Bishopa – Opičího vraha mu nedají spát. Tentokrát ho pátrání zavede až do hluboké minulosti, kdy se setká tváří v tvář s matkou, která přivedla na svět sériového vraha. 


Světlana Alexandrovna Alexijevič – Modlitba za Černobyl – Kronika budoucnosti. Po zhlédnutí seriálu Černobyl jsem se rozhodla, že si přečtu i nějaké knížky. Jako první jsem sáhla po této. Kniha je plná výpovědí lidí, kteří nejhorší jadernou katastrofu v dějinách lidstva zažili. Jsou to výpovědi obyčejných lidí, kteří museli kvůli nehodě opustit své domovy, nebo příběhy pracovníků elektrárny, či manželek hasičů, kteří byli na místě katastrofy jako první. Z některých příběhu jde opravdu mráz po zádech, co všechno si lidé museli vytrpět. V té době ještě ani nevěděli, že se do svých domovů už nevrátí a že někteří na následky ozáření zemřou. Opravdu drsné čtení, ale jsem ráda, že jsem si knihu přečetla, díky tomu mám větší náhled do toho, co se během události dělo a jaké to mělo následky.

Žádné komentáře:

Okomentovat