Knihy jsou můj život.

Knihy jsou můj život.

pondělí 11. června 2018

Přečteno v květnu

Měsíc květen byl na přečtené knihy mnohem slabší. Přečetla jsem jen čtyři knihy, z toho dvě byly krátké povídky. Začalo nám zkouškové, takže knihy šly trochu stranou, ale na odreagování je pro mě nejlepší se začíst do pěkné knihy. Tak se pojďte se mnou podívat na můj květen. 

Bear Grylls – Hořící andělé. Bear se stal mým oblíbeným spisovatelem, píše dobrodružné, napínavé a akční knihy odehrávající se v divočině. Neustále pátrá po své rodině a v tuto chvíli je jim blíže jako ještě nikdy. Ale mezi ním a jeho rodinou stojí nebezpečný, vražedný virus, který je schopný zabít několik milionů lidí. Jako předchozí díl, tak i tento byl skvělý a přečetla jsem ho jedním dechem. 


Pavel Stehlík – Já, voják v Afghánistánu. Tato kniha je brána jako naučná literatura o tom, jak to funguje v Afghánistánu, jak se cítí vojáci, jakým musí projít výcvikem a co v poušti postrádají úplně nejvíc. Kniha mi dala nový pohled na to, jací stateční lidé bojují za naši vlast abychom se v naší zemi měli co nejlíp. Autor sám je válečným veteránem a všechny příběhy, co popisuje jsou autentické, kdy vyzpovídal své přátele z boje. 


Haruki Murakami – Birthday girl. Krátká povídka, vypovídající příběh o slečně, která své dvacáté narozeniny musí strávit v práci, přestože tam původně vůbec být neměla. Dostala za úkol, aby odnesla večeři majiteli restaurace. Nikdy předtím ho neviděla, protože se v restauraci neukazuje. Když dívka přinesla večeři a starý pán se dověděl o jejích narozeninách nabídl jí, že jí splní jedno přání. Ale splní se jí to? 


Haruki Murakami – Spánek. Opět další povídka od Murakamiho, kterou jsem přečetla během pár hodin. Vypráví příběh o paní, která má na první pohled obyčejný život, má manžela a syna, o které se stará, každý den chodí plavat a v noci nemůže spát. Už se já to dřív stalo, ale teď je to jiné, protože teď není vůbec unavená. Miluje čtení a tak místo spaní čte román Annu Kareninu, kterou kdysi tak milovala. Bez čtení nemůže být, proto čte při každé příležitosti, už ne jen v noci. 

Žádné komentáře:

Okomentovat