Knihy jsou můj život.

Knihy jsou můj život.

úterý 6. dubna 2021

Přečteno: Březen 2021

Helen Fieldsová – Dokonalé stopy 


Luc Callanach je inspektor, který opustil svou vysněnou kariéru u francouzského Interpolu a přesídlil se
do Skotska, kde začíná jeho nový život, s novými kolegy a novými zločinci. Na okraji Skotské vysočiny je nalezlo ohořelé tělo, které se později identifikuje jako tělo Elaine Buxterové. identifikace je možná pouze z jednoho zubu a zkrvaveného kusu šátku. Ovšem naši vyšetřovatelé ještě neví, že je to vše jinak, že skutečná Elaine je uvězněna v tmavé místnosti a bojuje o svůj život. Luc Callanach se snaží najít stopy, které po sobě pachatel nezanechává, je to jeho první případ a snaží se udělat maximum, aby vraha dopadl. Velkou oporou je mu kolegyně Ava Turnerová, která mu pomáhá nejen v profesním životě, ale i v pracovním, protože pomoc je potřeba. Byla nalezena druhá oběť. Případy jsou si v mnoha ohledech podobné a v mnoha odlišné. Pachatel po sobě opět nezanechal žádné stopy, kterých by se vyšetřovatelé mohli chytit. Podaří se jim nakonec rozlousknout tajemství? 

Dokonalé stopy jsou prvním dílem ze série o inspektorovi Lucu Callanachovi a ležela mi doma už opravdu dlouho. Neměla jsem nijak velká očekávání, ale podle hodnocení se mělo jednat o dobrou, čtivou detektivku. Z počátku jsem se do knihy nemohla vůbec začíst, nedělalo mi problém knihu odložit, protože jsem se při čtení hodně nudila. V polovině příběhu jsem si dokonce řekla, jestli nemám knihu odložit a nechat ji na lepší dobu. Nakonec jsem vytrvala a četla dál, až nastala poslední třetina knihy, kdy nastal zlom a já jsem se konečně začetla a četla až do jedné do rána. Najednou děj dostal ten správný pád, já jsem byla překvapená nad tím, co si pro nás autorka překvapila. Příběh byl najednou čtivý, zajímavý a napínavý. Upřímně jsem nedoufala v takový konec, jaký nakonec byl. Jsem ráda, že jsem vytrvala a knihu dočetla, ale bojím se, jaké budou další díly, které mám doma. Rozhodla jsem se, že di mezi sérií přečtu jinou knihu a na druhý díl se vrhnu o něco později. 

Hodnocení: ***

Žádné komentáře:

Okomentovat